sobota, 7 kwietnia 2012

Metamorfoza Raina_

Sorry, my english is bad :/

Before /przed: Bardzo podoba mi się twój strój!Jest idealny na wiosnę! Jedynie torebka jest dziwnie ułożona. 9/10
I really like your outfit! It's perfectl for spring time! Oly the bag is oddly placed. 9/10

After/ po: Stworzyłam dwie wersje - romantyczną i w stylu boho. Bardzo podoba mi się naszyjnik wykorzystany w drugiej stylizacji.
I made two wersions - romantic and boho style. I reallly like necklace used in second outfit.


Before/ przed: Nie lubię tej fryzury, ale tu nie wygląda źle. Świetnie wykonany makijaż. Lubię wszystkie elementy twarzy poza ustami. 9/10
I don't like this hairstyle, but there doesn't look bad. Perfect, spring make-up. I like all elements of the face except the mouth.
After/ po: Ustawiłam moją ulubioną  fryzurę, bo idealnie tu pasowała. Wykonałam makijaż w chłodnej tonacji i nałożyłam ciekawy naszyjnik.  
I set my favorite hairstyle, because it fits perfectly here. I made the make-up in the cool shades and put on an interesting necklace.

Przepraszam za zastój na blogu, ale miałam egzamin szóstoklasisty. Paulina (chyba) odeszła z bloga, więc od teraz będę pisała tu sama. Może zrobię casting na redaktora, ale nie wiem czy jest sens....

2 komentarze: