piątek, 3 lutego 2012

zuzka1338

PROSZĘ O KOMENTARZE!


Przed: Jak dla mnie nic do siebie nie pasuje, bo jeśli decydujemy się na tak wzorzystą torbę to powinno się do tego dobrać jakąś nieco kolorową bluzkę bez wszelkiego rodzaju wzorów. No tak oprócz tego to nie mogę się czepiać że jest nudno i tak dalej jednakże daje dość niską ocenę: 4/10
Po: Zrobiłam taką wersje ciebie bardziej glamour. Połączyłam czerń z kolorem złotym co nadało tej stylizacji elegancji. Ja osobiście jestem zadowolona z tej metamorfozy i mam nadzieję że ci się też spodoba.





Przed: No jak dla mnie nic tu nie ma. Widzę tylko zwykłą twarz z pieprzykiem przy oku. Z tego właśnie powodu trudno mi jakkolwiek cię ocenić gdyż nie wiem co mam oceniać, dlatego zostawiam twoją me-doll bez oceny punktowej.
Po: Masz bardzo małą kosmetyczkę, więc mój efekt końcowy nie jest zachwycający. Musiałam wykombinować coś z biżuterią gdyż z samych kosmetyków nic nie dało się fajnego stworzyć.

2 komentarze: